Az UMAGE egy dán márka, amely a környezetvédelemre helyezi a hangsúlyt.



Az UMAGE-t mint márkát és vezető kreatív igazgatójukat, Søren Ravn Christensen-t vesszük górcső alá, és mindent megkérdeztünk tőlük a koncepcióikról, a környezet iránti érdeklődésükről és még sok másról. Merülj el velünk és az UMAGE-vel egy izgalmas univerzumban, és tudj meg sokkal többet a márkáról és az értékeikről.


Itt találja meg az UMAGE összes lámpáját.

Egy új márka látja meg a napvilágot
Az UMAGE története 2008-ban kezdődött azzal a céllal, hogy egy fenntartható, rugalmas, minőségi designkoncepciót hozzon létre.

A vállalkozást Jacob Nannestad Hansen és Søren Ravn Christensen alapította, Együtt észrevették, hogy a piacon hiány van az elfogadható árú, kiváló minőségű világítás terén. Fontos volt számukra az is, hogy a világítás kellemes élményt nyújtson az üzlettulajdonosok és a végfelhasználók számára egyaránt.

Az alma nem esik messze a fájától, így nem meglepő, hogy Søren - egy olyan ember fia, aki az 1970-es években lámpákat tervezett - a lámpatervezésben kötött ki.

Az ötletek felmerülnek A terveket elsősorban a természet ihlette, de más iparágakból, például az építészetből és a divatból is merítenek ihletet, ahol a tervezők formákból és anyagokból merítenek ihletet.

Az új ötletek az aktuális trendekből és igényekből is erednek, de az UMAGE számára fontos, hogy az új tervek egy konkrét igényre válaszoljanak. Egy új design megalkotásának folyamata a célközönség igényeinek meghatározásával kezdődik, és javaslatok összegyűjtésével arra vonatkozóan, hogy az UMAGE hogyan tudná kielégíteni ezt az igényt. Fontos, hogy ne csak egy új terméket hozzunk létre, hanem egy igényre válaszoljunk és azt kielégítsük.



<font size="+3" style="font-weight:100;">A tollas lámpa az UMAGE-tól</font>

A tollas lámpa az UMAGE-tól

A UMAGE EOS tollas lámpája az a lámpa, amely az UMAGE-t a térképre tette, és lebegő romantikus kifejezése teljesen egyedivé teszi. Az EOS libatollból, egy másfajta és élénk anyagból készült - és a véletlenek története a megalkotásának története.

"A koncepció az volt, hogy új megközelítést találjunk a lámpákhoz, amely magában foglalja a dán "hygge"-t. Lágy és élénk kifejezést akartunk - olyat, amit meg akarsz érinteni, amikor meglátod. Abban az időben volt egy másik projektünk, amelyhez tollakra volt szükségünk, de csak kilóra tudtuk megvenni őket, ezért megkérdeztem, hogy kölcsönkérhetnék-e néhányat - és így született meg az EOS, az UMAGE népszerű tollas lámpájának ötlete." - Søren Ravn Christensen

Találja meg az összes csodálatos EOS modellt itt

<font size="+3" style="font-weight:100;">Környezettudatos márka</font>

Környezettudatos márka

Az UMAGE egy olyan márka, amely büszke a környezettudatos megközelítésre, de nem megy tovább a szükségesnél - csak akkor, ha van értelme. Ennek eredményeképpen a legtöbb termékük lapos csomagolású, ami minimalizálja a csomagolás szükségességét, csökkenti a márka és vásárlói tárolási költségeit, valamint a szállítási költségeket, ami mind-mind hozzájárul a környezet megóvásához.

Ez a megközelítés azonban kiterjed a márka anyagaira és a beszállítók kiválasztására is. Akár új beszállítóról, akár új anyagról van szó, a márka időt szán arra, hogy megtalálja a megfelelőt. Fontos, hogy a beszállító bizonyítani tudja, hogy anyagai és gyártási módszerei környezetbarátok. A márka kizárólag 100%-ban újrahasznosított anyagokat használ, és céljuk, hogy 2022-re kizárólag újrafelhasználható termékeket állítsanak elő.

A szép csomagolást újra lehet hasznosítani tárolódobozként, és a cél az, hogy 2021 végére minden csomagolás újrafelhasználható legyen.

És ez még nem minden! Minden alkalommal, amikor az UMAGE elad egy fa lámpát vagy bútordarabot, elültetnek egy fát. Tehát amikor fából készült lámpát vásárolsz, egy új fát ültetnek, hogy segítsenek vigyázni a Földre.

Találj sok szép fából készült lámpát az UMAGE-től itt.
A környezettudatos küldetés az UMAGE üzenetében is megjelenik mindazok számára, akik az UMAGE lámpáját választják. "Nemcsak a környezetterhelést csökkenti - hanem egy olyan történetet és időtlen dizájnt is vásárol, amelyet évekig szeretni és becsben tartani fog".