GYIK

A Top 5

Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?
Ha nem kapott postai úton visszaigazolást a megrendeléséről, lehetséges, hogy rosszul adta meg az e-mail címét. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal - ők gyorsan kijavítják a hibát.

Mikor kell fizetnem a vásárlásomért?
A vásárlást csak akkor számlázzuk ki és a vásárlás díját csak akkor rójuk le, amikor a megrendelését már elküldtük a raktárunkból.

Mikor szállítják ki a rendelésemet?
Az egész világra szállítunk, a UPS, GLS és DSV cégekkel. A szállítási idő a szállítási címtől függ, valamint attól, hogy a termék a kívánt színben/variánsban van-e raktáron. A különleges megrendelések megnövelhetik a szállítási időt - a várható gyártási időről az egyes termékleírásokban talál információt.

Ha lehetséges, megrendelését még a megrendelés leadásának napján kiszállítjuk.

Van a Lampemesteren.hu-nak tényleges üzlete?
Igen - üzletünk/bemutatótermünk Koppenhágában és a székhelyünkön, a dániai Ringkøbingben található.

Mi történik, ha probléma merül fel a megrendelt termékkel kapcsolatban?
A leggyorsabb és legegyszerűbb módja a reklamációnak, ha a rendelés leadása után kapott egyedi rendelési státusz linket használja. Egyszerűen kattintson a "Reklamáció" gombra a státuszoldal alján, és kövesse az utasításokat. Amikor megkapjuk az igénylését, valaki az ügyfélszolgálati csapatunkból feldolgozza azt, és a lehető leggyorsabban felveszi Önnel a kapcsolatot.

Hogyan használhatom fel a kedvezménykódomat?

1.Tegye a terméket a kosarába
2.Menjen a bevásárlókosárba
Az 1. lépésben megjelenik egy üres mező, ahová beírhatja a kedvezménykódját/ajándékkártyáját.
4.Írja be a kódot, és kattintson a "Frissítés" gombra az aktiváláshoz.

Az alábbi videón megnézheti, hogy pontosan mit kell tennie:

Vásárlás és rendelés

Hogyan adhatok le rendelést?
Ha megtalálta, amit keres...

1) Tegye a terméket a kosárba a 'KOSÁRBA' gombra kattintva. A képernyő jobb felső sarkában egy piros sávot fog látni, amelyen az áll, hogy 'KOSÁR'. A vásárlás befejezéséhez kattintson a 'MEGNÉZEM A KOSARAMAT' gombra.

2) Most két választási lehetősége van: 'VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA' vagy 'TOVÁBB'. Itt megadhat egy kedvezménykódot vagy használhat ajándékkártyát, kiválaszthatja a szállítási módot vagy megjegyzéseket fűzhet a megrendeléséhez. Amennyiben készen áll a továbblépésre, kattintson a 'TOVÁBB' gombra.

3) Itt megadhatja személyes adatait, vagy bejelentkezhet, ha már regisztrált ügyfélként. Feliratkozhat hírlevelünkre is, vagy megadhat egy másik szállítási címet. A folytatáshoz el kell fogadnia általános szerződési feltételeinket (ezeket a piros linkre kattintva olvashatja el). Kattintson a 'TOVÁBB' gombra.

4) Most lehetősége van arra, hogy változtasson a számlázási/szállítási címen vagy a szállítási módon. Válassza ki a kívánt fizetési módot, és kattintson a 'TOVÁBB' gombra.

5) Ha hitel- vagy bankkártyával vagy PayPal-lal fizet, adja meg a szükséges adatokat, és kövesse az utasításokat. Amikor a vásárlás befejeződött, megjelenik a megrendelés visszaigazolása. (Ha számlával vagy banki átutalással fizet, akkor közvetlenül a visszaigazolást fogja meglátni).

Mi történik, ha nem találtam meg, amit keresek?
Többféle módon is kereshet termékeket:

1) Az oldal tetején található egy keresőmező. Ott kereshet egy adott lámpára ("PH 5"), egy stílusra vagy típusra ("kültéri lámpák"), egy tervezőre vagy gyártóra ("Artemide") vagy akár egy színre is.

2) A főmenüben linkeket talál a teljes választékunk böngészéséhez, valamint itt az újonnan érkezett termékek, akciós termékek, márkák, tervezők, valamint rengeteg inspiráló javaslat és cikk található.

3) Az oldal bal oldalán gyakran talál egy keresési részt, ahol típus, szín, anyag és még sok minden más alapján szűrheti a keresést.

Mi van, ha még mindig össze vagyok zavarodva?
Lépjen kapcsolatba velünk a +36 1 245 5203-as telefonszámon vagy a info@lampemesteren.hu email címen - ügyfélszolgálatunk egyik tagja szívesen segít Önnek!

Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.

Fizetés

[b]Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?[/b]
A Lampemesteren.hu-nál elfogadunk VISA, Mastercard, és Maestro fizetési módokat. Ezen kívül PayPal és banki átutalás is lehetséges. A megrendelés megerősítése előtt láthatja a vonatkozó fizetési díjakat.
Ha bankkártyával fizet, a lefoglalt összeget 2 banki munkanapon belül megterheljük a számláját.

[b]Fizethetek, amikor a rendelésemet kiszállítják?[/b]
Utánvéttel történő fizetés esetén kérjük, vegye figyelembe a következőket: 
- A teljes rendelési összeget közvetlenül a megrendelést kézbesítő futárnak kell kifizetni. 
- 520 000 Ft feletti összegek esetén nem lehetséges utánvéttel fizetni 
- Csak a UPS-t lehet választani a szállítás lebonyolítására. 
- Nem lehetséges utá

[b]Adhatok le megrendelést postai úton vagy faxon?[/b]
Nem. Biztonsági okokból nem tudunk postai úton vagy faxon történő megrendelést elfogadni. Ügyfélszolgálatunk szívesen végigvezeti Önt a folyamaton webshopunkban, de a tényleges megrendelést továbbra is Önnek kell leadnia.

[b]Biztonságos az online fizetés?[/b]
Abszolút. Mivel a biztonság a Lampemesteren.hu-nál elsődleges fontosságú, a kártyabirtokosok és a fizetési rendszerünk közötti minden kommunikáció titkosított SSL (Secure Socket Layer) kapcsolaton keresztül történik. Más szóval, csak a Nets - amely a nevünkben gyűjti a digitális fizetéseket - fér hozzá az Ön adataihoz. Mi csak annyit látunk, hogy a tranzakciót jóváhagyták-e vagy sem.

[b]Milyen dokumentációt kapok?[/b]
Amint jóváhagyja a megrendelését, küldünk Önnek egy visszaigazolást, amelyben felsoroljuk, hogy mit rendelt és mennyit fizetett. Kérjük, mentse el és/vagy nyomtassa ki ezt a visszaigazolást, mivel ez egyben a garancia igazolására is szolgál.

Szállítás és kézbesítés

Mikor kerül kiszállításra a megrendelésem?
Az egész világra szállítunk, a UPS, GLS és DSV cégekkel. A szállítási idő a szállítási címtől függ, valamint attól, hogy a termék a kívánt színben/variánsban van-e raktáron. A különleges megrendelések megnövelhetik a szállítási időt - a várható gyártási időről az egyes termékleírásokban talál információt.

A számlázási címtől eltérő címre is kiszállítják a rendelésemet?
Igen. Lehetősége van arra, hogy a rendelési folyamat során eltérő szállítási címet adjon meg.

Megváltoztathatom a szállítási címet a rendelés leadása után?
A szállítási cím módosításához csak használja az egyedi rendelési státusz linket, de vegye figyelembe, hogy a megrendelés számlázása után már nem módosíthatja a rendelést.

Mi történik, ha a megrendelésem eltűnik szállítás közben?
Ha a becsült szállítási határidő lejárt, és még mindig nem kapta meg a megrendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal - ők szívesen kivizsgálják, mi történt a csomagjával. Csak küldjön nekünk egy e-mailt a info@lampemesteren.hu címre, vagy hívjon minket a +36 1 245 5203-as telefonszámon.
Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.

Visszatérítés és reklamáció

Mi történik, ha a csomagolás megsérül a rendelésem kézbesítése közben?
Amikor megkapja a rendelését, ellenőrizze, hogy nincs-e rajta látható sérülés. Ha a csomagolás sérült, vagy ha bármilyen más hibára utaló jelet lát, akkor vagy fogadja el a csomagot a csomag tartalmának esetleges sérülésének figyelembe vételével, vagy utasítsa vissza a kézbesítést, és hagyja, hogy a szállítmányozó cég visszaküldje nekünk a csomagot.

Tehetek-e reklamációt hibás termék miatt?
Ha a Lampemesteren.hu-n vásárol, a vásárlástól számított 24 hónapon belül reklamálhat minden olyan hibával kapcsolatban, amely a vásárlástól számított 24 hónapon belül jelentkezik. Visszatérítjük a vételárat a szállítási költségekkel együtt, amennyiben a reklamációt jóváhagyjuk.

Visszaküldhetem a terméket, amellyel nem vagyok elégedett?
Igen, a terméket a kézhezvételtől számított 100 napig visszaküldheti, és visszakapja a termék árát a szállítási költségekkel csökkentett összegben.

Ha azért küld vissza egy terméket, mert meggondolta magát, a szállítási költséget Ön fizeti.

Ha a terméket beszerelték, vagy használat, kopás vagy sérülés jeleit mutatja, fenntartjuk a jogot, hogy a visszaküldést elutasítsuk.
A reklamációkról itt olvashat bővebben..

A visszaküldésről itt olvashat többet..

A visszatérítésről itt olvashat bővebben..