Kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát, amint az megérkezik. Győződjön meg róla, hogy a megfelelő terméket kapta, sértetlenül, és hogy semmi sem hiányzik a küldeményből. Ha ezt nem teszi meg a kézbesítést követő ésszerű időn belül (két nap), a Lampemesteren.hu nem vállal felelősséget az esetleges károkért. Ha a csomag és/vagy annak tartalma a kiszállításkor megsérült, akkor a megrendelés leadása után kapott egyedi linken keresztül kell panaszát leadnia - csak kattintson a "Reklamáció" gombra a státusz oldal alján, és kövesse az utasításokat. Szüksége lesz fényképekre mind a külső, mind a belső csomagolásról - beleértve a szállítási címkét is -, valamint magáról a sérülésről.
A Lampemesteren.hu nem vállal felelősséget a szállítás során megsérült termékekért. Mindig nagy odafigyeléssel csomagoljuk a megrendeléseket, hogy minimalizáljuk az esetleges szállítási károkat.
Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz, ha bármilyen kérdése vagy problémája van. Elérhet minket e-mailben (
info@lampemesteren.hu), élő chaten vagy telefonon keresztül. Jelenleg az ügyfélszolgálat csak az angol nyelven küldött megkereséseket tudja kezelni.